Konseptegninger for nye Laksevåg Senter

Laksevåg Senter skal utvides og revitaliseres med 5000m2 i tilbygg og 15-20 planlagte nye lokaler for de rette butikkonseptene.
Publisert: 24.06.2013Del:
Laksevåg Senter skal utvides og revitaliseres med 5000m2 i tilbygg og 10-15 planlagte nye lokaler for de rette butikkonseptene. Konsepttegningene er ferdige; bygget får et totalt løft samt forbedret logistikk og tilgjengelighet. Fasaden skal pusses opp og Laksevåg senter vil stå frem som et moderne senter med et bedre og variert tilbud.

Til høyre presenterer vi de første tegningene av hvordan bygget skal se ut ved ferdigstillelse, forventet mot Q2 ,2015. Forventet oppstart av arbeidet er vinteren 2014.

Dersom du ønsker mer informasjon om nye Laksevåg Senter ta kontakt med oss gjennom vår kontaktside.